Nei primi sei mesi di vita un bambino consuma circa 7 pannolini al giorno. Vanno poi a scendere fino ad un solo pannolino dai 3 ai 4 anni. Raramente si va oltre.
Ad ogni modo, come illustrato dalla tabella qui sopra, considerando che ad oggi (agosto 2011) un pacco di pannolini usa e getta mediamente costa 7 euro e considerando che dalla nascita fino ai 4 anni un bimbo utilizza circa 4.750 pannolini, il costo completo di un ciclo di pannolinamento del pupo è di 1670 euro.
Un bel "contributo pannolino" pari a 1670 euro come inizio di politica familiare non sarebbe male: la politica dovrebbe pensare a non buttare via soldi in cagate bensi ad aiutare chi spende per arginare le cagate!
2 commenti:
i panolins a son il mancul! pense se le mari no ha lat... il lat in polvar par il prin al coste une cifre! fas il cont ancje di chel. cul bonus bebé (mior che nuie) tu rivis apene a paiati li visitis pre nascite, o se no tu tiris indenant un par di mes tra panolins e lat in polvar. tai pais nordics, indulà che il plui sfigat al ha dome un fì, li politichis da famee a sostegnin chei ca fasin fruz; in Italie invece ve un frut al devente un disastri economic, bisugne rangjasi di dut, spera che le mari no piardi il lavor intant ca ie cjase e spera tal aiut dai nonos. in Italie tu fasis un frut, doi al massimo, dopo vonde parceche li politichis da famee a ti remin cuintri!
fas il con dal lat in polvar pal prin an di vite dal pupo, volevi disi.
Posta un commento