mercoledì 1 luglio 2009

Tregua nelle polemiche paesane durante il G8

Avrete letto sui giornali gli scorsi giorni l'appello: «Sarebbe giusto, di qui al G8, data la delicatezza di questo grosso appuntamento internazionale, avere una tregua nelle polemiche».

Seguendo le linee del comunicato, i blogger e la comunità d'informazione che circonda dibattito morsanese hanno ritenuto di archiviare alcuni post che alimentavano facili speculazioni e gravosi battibecchi paesani.

Pertanto, fino al termine del G8, al fine di dare un'immagine rispettabile del nostro paese, Morsano di Strada, con i numerosi visitatori delle nazioni del G8, non ci saranno post polemici (o presunti tali).

12 commenti:

Anonymous ha detto...

In effetti è vero, Morsano non farebbe una bella figura se un cittadino di una nazione del G8 ci visita durante queto importante evento e vede che ci prendiamo a pesci in faccia. La rispettabilità e il buon nome che Morsano ha in Giappone, Russia, USA, Gran Bretagna, Canada e Francia ne risentirebbe.

Bravi i nostri blogger ad aver accolto questo appello. Il paese ha bisogno di distensione durante il G8!

Anonymous ha detto...

..........e già, chissà cosa diranno i giapponesi di Morsano. Da non dormirci la notte!

Anonymous ha detto...

Fate bene a prendere seriamente gli appelli alla calma ed alla moderazione. Speriamo che il G8 presenti il nostro paese come un paese bello, turistico, dinamico, giovane, gioviale, cordiale. Speriamo proprio che Morsano faccia bella figura con i grandi delle potenze mondiali.

Anonymous ha detto...

Caro Marqualdo,perchè tutte queste domande non le fai agli amministratori,tutti gli elettori aspettano con grande ansia tutto ciò che è stato promesso nel loro programma.

Anonymous ha detto...

Chi conta davvero in paese: bella domanda,ma credo altrettanto scontata,il fi dal cjarniel ed i suoi amici.

I soldi delle nostre tasse pagano i sollazzi dei parlamentari ha detto...

già.

Brand ambassador ha detto...

Chi sono i brand ambassadors del nostro comune?

Prossimamente su questi schermi la discussione al riguardo.

Anonymous ha detto...

‘O passi ogni tant a dà un cuc: interessant. Si imparin tantis robis a sintì (lêi) duc’ i discors ca si fasin, si impare a capì la qualitât e la preparassion dai zovin, e mancul zovin (la meglio gioventù, parafrasant Pasolini) cal visite chist blog. Prin di dì alc ‘o vuel fa i complimens al Sindic (lu consideri e lu ricognos come me Sindic ancje se no lu ài votât) e a dute la so majorance pa la biele sclavinâde di vôs can-vût. Podopo ‘o fâs chistes considerassions.
Sul dibatit pre eletorâl:
Leint ce cal’è stât scrit prin des elessions al salte subit tal vôli che pôs a son entrâs tal vîf dai programas preparâs da lis singulis listis. A lu à cirût di fa Romanese (ancje se in mût ruspiôs), ma nessun jà lât daûr. I programas êrino ben fas? Vevino carenses? Ce argomens no êrino tratâs? A disevino dut, ma te sustance nuje? Masse gjenerics? Al’êre alc di meti dongje? In gjenerâl erino duc’ compains? ‘Ai incuintris cu la int, cuâl el parê sui singui candidâs? Ce domandis sono stadis fatis? ‘Ano rispuindût ben e cun competence?
Dopo elessions:
Ancje chi nissune analisi. Cemût mai à vint une liste cun cussì tanc’ vôs di diferense su chesâtres?. El Sindic elèt al valie proprite tant di plui di chejâtris doi candidâs? E i candidâs de liste che à vint erino proprite tant plui rapresentatîfs? El lor programa al’ êrie tant miôr? E sal’ êre miôr in c’è? Ce àno sbaliât Anzit e Firmino? Dul’à îsel stât vincent Cristofoli? Finide la fieste, cual’ îsel el cantin prioritâri par Morsan? (‘O jôt che par Morsàn domandis cumò a vegni fatis).
Cemût mai la liste dal PD (ca apajave Del Bianco) no à vût i vôs dal PD? Cemût mai Travanut (pezzo grosso (?) del PD della bassa friulana), int-une riunion lì di Gjàt, al’à invidât a no votâ la liste dal PD ca apojave Firmino, ma che di Cristofoli (al samee cun preferencis a Petrucco)?
Mi fermi chi (mi àn dit di no jessi lunc) ancje se a saressin tantis robis di dì, mi fermi te sperance di lêi cualchi analisi ben fate (i laureâs, che a Morsan no mancjn, a podaressin judanus a capì ce chêi come me, di bessôi, no rivin a capì).
Ps- dôs robutîs: ài sintût tant tabajà di paîs, di bâr. Ma sêiso propìt sigurs che un/une parceche nol va tal bâr a nol puedi fà l’aministradôr? Ca nol cognossi cualis ca son lis esigjensis di une comunitât come la nestre? Faseimi cualchi esempli di cantins aministratîfs che un ju impare sôl tal bâr? Cun chist no ûl dì di no vîvi el paîs e di no là tal bâr, ma son tanc’ mûs di fâlu e cuant-che un al tire fûr cers discors al’à ancje di motivaju se no a son sparâdis cence sens.
Une âtre robe al rivuarde la prime sentade dal Consei. I conseirs no fasin el zurament. El Sindic par jessi tal plen de so cjarie al’à di zurà denant el Consei. Poben el prin Consei al’à di presiedilu el conseîr plui ansian (vecjo, no el Sindic che ancjmò nol’à zurat)) che al’à di verificà e fa votà la compatibiliât de cjarie di duc’ i conseirs, Sindic comprendût. Chist nol’è stât fat, el Consei lu à presiedût simpri el Sindic, ca nol’ere el plui ansian. No sai sal va ben istès, podâsi che si, no mi intint, però la forme a voltes a è sostance.
Valeriano Favotto

Guai ai blogger ha detto...

Il procuratore blogger perde l’incarico e se ne va

Voi blogger avete letto questa notizia?

La libertà d'espressione porta male!

Allineatevi e visrete bene! Cretete a me che ai tempi d'oro avevo la mia bella tessera di partito!

Anonymous ha detto...

Avete avuto un visitatore dalla Cina: Chinanet jiangsu province network.

Mi accodo all'esaltazione e al giubilo bipartisan espresso dagli interventi sgrammaticati di cui sopra.

Siete dei cazzoni!!!

Ettore ha detto...

condivido la scelta. Una presa di responsabilità ed un atto di coraggio istituzionale di non poco conto.

Bravi!

(PS vi piace il mio politichese?)

Vi denuncio ha detto...

Speriamo che in Giappone, nonostante i toni di questo blog, riescano ad avere una buona immagine del nostro paese. Per inciso, se scopro che qualche giapponese ha un'immagine negativa di Morsano di Strada, querelo questo blog per aver alimentato una pubblicità negativa con il paese del sol levante.

Post più popolari di sempre

Post Più Popolari negli Ultimi 30 giorni

Post più popolari questa settimana

Prezzo dell'Oro

Statistiche del Comune