Spagna, Portogallo, America Latina, Sud Italia come fanno a non essere come l'Australia?
Boh!
Un blog coletîf fat sù di un trop di blogarins di Morsan di Strade che a son a stâ sedi tal paîs, ma tancj di lôr fûr pal lavôr, sedi in Italie che tal forest.
9 commenti:
blogarins, o viot che il cjalt no us ha gjavat le voe di scrivi monadis! indulà cal é caligo in tes oris plui cjaldis no si lavore! us disie nuie le siesta dai mesicans o il descanso dai spagniui?!?!
Texas la temperatura va a 45 gradi facilmente eppure là la siesta non la fanno ma lavorano. Qualche differenza in termini di conto in banca con il Messico c'è.
chi dorme non piglia pesci
Questione di religione?
Australia - protestanti
Texas - protestanti
Arizona - protestanti
Sud Africa - protestanti
Spagna - cattolici
Portogallo - cattolici
America Latina - cattolici
Sud Italia - cattolici
Azz!...
oremus et no laboramus?
Vorreste dirmi che se portassimo i meridionali in Svezia comincierebbero a lavorare!!!Allora potremmo trascinare nello Ionio un grosso iceberg invece di studiare inutili piani per lo sviluppo del sud!!!
E pensà che
http://varesenoir.wordpress.com/2011/07/10/pronti-a-scattare/
ma ce spietaiso a affilà une lame (ancje une lamette e va benon, par spumassi le muse e sentì fresc) e scattà: 500,00 euros!
Mr. Paviotti, le Californie in cjase e lis ombrenis fur, mior di cussì si... lu sai, al fas rime cun la vite e la voe di tignile dongie, e alore graciis par l'ospitalit simpri zentil.
i popoli latini non hanno voglia di fare un cazzo, la speigazione è semplice. Per questo si lasciano andare la malaffare, corruzione e via dicnedo. Non hanno voglia di lavorare e quindi per viviere senza lavorare bisogna rubare.
Posta un commento